Door Michael Muetstege

Illustratie Milo

woensdag 24 oktober 2012

Zondag 18 november workshop strobist fotografie

Op zondag 18 november 2012 geef ik weer een workshop strobist fotografie van 13:00 tot 17:00 in restaurant de Branding in Utrecht. Kosten van deze workshop zijn €35,- per persoon. Ik werk altijd met kleine groepen, dus is het maximaal aantal deelnemers 5 personen. Workshop zit vol, je kunt nog wel opgeven voor de reserve lijst.
Aan het begin van de workshop wordt een kopie koffie of thee gereserveerd.
De volgende onderwerpen worden behandeld:
  • Bespreken welke hardware nodig is.
  • Instellingen camera.
  • Instellen belichting met en zonder lichtmeter.
  • Belichten met één flitser, twee flitsers en nog meer flitsers.
  • Verschillende type belichting: Rembrandt, beauty of butterfly, high key en low key.
  • Boven de synchronisatietijd flitsen.
Model van die dag is Denise.




Op zondag is het gratis parkeren in de buurt van het restaurant en het is goed via het openbaarvervoer te bereiken. Na afloop is het mogelijk op eigen kosten een hapje te eten bij de Branding. Ik eet er zelf bijna elke week, en ik kan je verzekeren....het is erg lekker!!

Opgeven kan via e-mail mmuetstege@casema.nl

Hier een aantal reacties van vorige workshops:

Hoi michael,

Het was echt een inspirerende dag gisteren. Heel veel nieuwe zaken geleerd en kunnen uitproberen. Goede keuze qua aantal cursisten, iedereen kon aan de beurt komen. Als ik al een minpunt zou moeten noemen dan zou het handig zijn als eea beknopt op papier zou staan, maar dan klopt jouw vergoeding niet meer. Die moet dan omhoog. Van de andere kant kun je veel terugvinden op je blog. Ook nogmaals mijn complimenten qua model en lokatiekeuze. Je was daardoor meer bezig met techniek en de mogelijkheden onderkennen wat ik nu belangrijk vond. Hoor graag als je nieuwe workshopkalender klaar is.

Nogmaals bedankt en groetjes

Marcel
Hoi Michael,
Bedankt voor de workshop gister! Was echt super! Zal vooral veel oefenen zijn als ik er zelf mee aan de gang ga, maargoed.
Gr Robbert en wellicht tot de volgende workshop, want het was zeker weten voor herhaling vatbaar!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten