Door Michael Muetstege

Illustratie Milo

zondag 26 juni 2011

Verslag workshop strobistfotografie 26-06-2011

De workshop strobist fotografie was weer geslaagd. Ik had weer enthousiaste deelnemers en ondanks dat de tijd krap was (we werden op het laatst uit de Kloostertuin gezet omdat men wilde sluiten) hebben we een hoop kunnen doen.
Reacties van de deelnemers:

Hallo Michael,

Ik vond het ook een geslaagde dag. Ik heb Melissa al een email gestuurd om haar te bedanken.
Vooral met het oranje filter vond ik verbazingwekkend.
Nogmaals, erg geslaagd zo. Mocht je eens een shoot hebben in de buurt en een extra paar handen nodig hebben.
Ik wil graag meekijken en helpen (tenslotte leer je daar ook heel veel van).
Wat betreft Melissa, een ontzettend leuke spontane meid. Ik heb niet veel ervaring met modellen, maar zo zou ik ze graag voor de camera willen.
Vond het jammer dat ik de vorige keer niet kon, maar vandaag heeft het wel helemaal goed gemaakt.

gr, Martin Boltje



Foto is gemaakt met de Nissin DI866 MKII en shoot thru umbrella van Jinbei, E-TTL aangestuurd met de Canon 7D met Halcyon full CTO filter.

Hallo Michael,

Ik vond het een leerzame en gezellige middag. Melissa was een ervaren en professioneel model. Ze was niet alleen maar mooi, maar wierp letterlijk een ander licht op het fotograferen door te vertellen waar een model op let bij het beoordelen van een foto. Dat is duidelijk anders dan de aandachtspunten van de fotograaf. Het was plezierig werken. Verder is jouw enthousiasme erg aanstekelijk. Ik wil je nog hartelijk bedanken.

Met vriendelijke groet,
Hettie

Hallo Michael,

Jij en ook Melissa nogmaals reuze bedankt. Ik vond het enorm leuk om te zien, te doen en te leren. Mocht je weer eens zo’n workshop organiseren, dan heb ik zeker interesse.

Groeten Klaas


Geen opmerkingen:

Een reactie posten